09
Paź

Pandemic – znów ratujemy świat (18.09.2014)

Gra, której mechanizm zdawał się nie mieć już przed nami żadnych tajemnic, po raz drugi stała się dla nas wyzwaniem. Tym razem poproszono nas o zrealizowanie jej w języku angielskim dla grupy 30 Amerykanów.

Historia rozprzestrzeniania się śmiertelnego wirusa po całej kuli ziemskiej, konieczność niszczenia ognisk epidemii za pomocą połączonych sił pasujących do siebie kolorystycznie zespołów, a wszystko obudowane technologią w postaci aplikacji, plazm i tabletów – doskonale wiemy, jak to zrobić. Czy poradzimy sobie i tym razem?

Wyzwania

Przed nami pojawił się szereg wyzwań, którym musieliśmy sprostać:
– mnóstwo specjalistycznych chemiczno-biologicznych słówek – nazw pierwiastków, wirusów, dróg zakażenia itd. itd.;
– ogromny nacisk na bezpieczeństwo, typowy dla amerykanów – to pierwszy klient, który wymagał od nas listy przedmiotów, o które można się potknąć (oczywiście, że o WSZYSTKIE) a także przekazywania uwag na temat ostrożności podczas używania nożyczek;
– konieczność przygotowania bardzo wysokiej jakości materiałów – winietek z imionami graczy, kart zbliżeniowych z logiem gry, kolorowych smyczy, kart gry i aplikacji w języku angielskim;
– przeprowadzenie fabularnego wstępu do gry tak, aby był w stu procentach poprawny językowo, precyzyjny, zrozumiały i, co najważniejsze, zachęcił wszystkich uczestników do zabawy;
– pokazanie, że wbrew temu, co myślą Amerykanie, Polacy nie zawsze działają zgodnie z zasadą „jakoś to będzie” i pozostawiają wszystko do rozstrzygnięcia szczęśliwemu losowi.

Czas na przygotowania: niecałe 2 tygodnie.

20140918_135556

We did it

Hotel Double Tree by Hilton okazał się fantastycznym miejscem na ratowanie świata. Przede wszystkim ze względu na duży ogród, który mogliśmy wykorzystać do takich aktywności jak bule czy przestrzenna układanka. Dzięki przygotowanym przez nas zręcznościowym, logicznym i integracyjnym zadaniom, wirus został powstrzymany.
Każdy z nas nauczył się kilkunastu nowych słówek, przygotowaliśmy naprawdę ładne materiały, a gracze wciągnęli się do zabawy. Podszkolimy nasz naukowy angielski i międzynarodowy rynek gier stanie przed nami otworem :)