20
Mar

MINI Paceman – gra o miasto (14.03.2013)

Znasz to miasto lepiej od innych. Wydaje Ci się, że świetnie orientujesz się w labiryncie ulic. Czujesz każdy jego oddech, każdy nerw metropolii, jesteś gotowy na wszystko.

Jednak w okolicy pojawił się kolejny gracz, który chce przywłaszczyć sobie prawo do Twoich ulic.
Rozpoczyna się GRA O MIASTO.

Wybraliście jeden kwartał ulic – teren wystarczający, by sprawdzić, kto radzi sobie lepiej w miejskiej dżungli.

Odważ się. WJEDŹ DO GRY!

 

BMW to świadomy swojego wizerunku i wymagający klient, od którego wiele się nauczyliśmy podczas realizacji gry.

Cel gry – w nowy, atrakcyjny sposób przeprowadzić prasową premierę nowego samochodu MINI Paceman.
Idea – marka MINI kojarzy się z kreatywnością, niestandardowymi pomysłami.
Nowy MINI Pacemen, reklamowany hasłem „design with bite”, przeznaczony do pokonywania miejskiej dżungli idealnie nadawał się do umieszczenia go w grze miejskiej.

Koncept – pojedynek dwóch aut w miejskiej dżungli. Czas 90 minut, teren – uliczki Żoliborza.

Wykonanie
Ta gra, była pierwszą organizowaną przez nas, w której uczestnicy poruszali się po terenie gry samochodami. Jednocześnie zadania musiały być tak zaprojektowane, by były atrakcyjne dla dziennikarzy, którzy wcześniej nie uczestniczyli w tego typu rozrywce.

Oznaczało to projektowanie trasy i zadań z pokładu samochodu, które jest tak różne od przygotowywania gier dla pieszych. Należy uważać na kierunek ulic, progi zwalniające, miejsca do parkowania oraz wziąć poprawkę na szybkość jazdy uczestników (która później okazała się dużo większa niż przewidywaliśmy).

Najlepszą relacją z gry będzie artykuł jednego z dziennikarzy RELACJA Rafała Wareckiego