01
Cze

4 godziny do Komańczy

Czas na obiecane kilka słów o grze z 29 maja – 4 godziny do Komańczy.

Po krótce:

W roku 1953 Prymas Wyszyński został aresztowany – tyle było wiadomo – i nic więcej. Co działo się z nim przez następne 3 lata, aż do uwolnienia w 1956 roku? Gdzie przebywał? Z kim się spotykał? Jak go traktowano?

Przez prawie 3 lata Prymas Wyszyński był odcięty od świata. Przez prawie 3 lata po Polsce krążyły pogłoski, których źródłem był albo brat zakonny, który przypadkowo zobaczył prymasa, albo kominiarz, któremu się zdawało, że widział Wyszyńskiego, albo dzieci, które bawiąc się koło klasztoru na Warmii zauważyły człowieka podobnego do Prymasa wiezionego w samochodzie.

Czas było poznać prawdę o tą prawdę przekazać Polakom.

Gra składała się z kilku warstw:

Warstwa miejska – zadania oparte na technologii sms rozsiane po Śródmieściu.

Warstwa tekstowa – dzięki wykonywaniu zadań miejskich gracz otrzymywał klucz do czytania tekstów źródłowych zawartych w karcie i układania ich w odpowiedniej kolejności.

Warstwa zadaniowa – złożone zadania przekazywane przez postaci spotkanie podczas gry.

Po przejściu całej trasy i wykonaniu wszystkich zadań, oczom graczy ukazywała się cała historia 3- letniego więzienia Prymasa Wyszyńskiego.

Gra zostanie powtórzona na jesieni 2011 roku.

A poniżej krótka relacja z gry autorstwa Teleekspresu (29.05.2011)

4 godziny do Komanczy